Young Cup'a "Türk dokunuşu" damga vuracak
İstanbul Intercontinental Advertising CUP (IICAC) ve
Istanbul Creativity Summit Marketing Türkiye tarafından desteklenen
Marketing&Management Institute organizasyonu olup The CUP dört
kıtada yapılan reklam yarışmalarında ödül kazanan işlerin "birincilerin
birincisini" seçmek üzere İstanbul'da düzenleniyor. Kazananlar, The CUP
kapsamında düzenlenen Istanbul Creativity Summit konferanslarının
ikinci gününün akşamı bir seremoniyle açıklanıyor. Kıtalararası tek
reklam yarışması olan The CUP için İstanbul'a gelen dört kıtanın en iyi
işlerinin çok sayıda reklam yaratıcı tarafından izlenebilmesi için saat
18.00-24.00 arası Ritz Carlton'daki konferans salonundaki ekranda
dönecek.
Küresel ölçekte reklamcılığın şampiyonlar ligi olan The CUP, geçen
yıl olduğu gibi bu sene de gençlere, reklamcılığın yıldızlarına dokunma
fırsatı sunuyor. Dünyanın her noktasından katılımcı olabilecek gençlerin
yaratıcılıklarını sınamak için 3 farklı yarışma tasarlandı. Bu
yarışmalardan biri; dünya üzerinde bulunan tüm yaratıcıları sanal
ortamda buluşturacak "CreativeSociety"nin logosu olarak kullanılacak
tasarımı arıyor. "The Stolen Logo" adlı bu yarışmanın kendine
özgü bir kurgusu bulunuyor. İkinci yarışma; gençlerin, konusu
İstanbul'da geçen sanat eserlerine (film, roman, şarkı ya da şiir)
yönelik bir poster tasarlayarak bu yarışa katılabildikleri bir eleme.
Yarışma seçeneklerinden üçüncüsü ise sanatın insan tenine ve dolayısıyla
ruhuna dokunan bir formatta oluşturuldu "Turkish Touch on your skin":
ten üzerinde taşınan mücevherat, dövme, piercing gibi sanatsal
üretimlere dair tasarım yarışmasının birincisi, tasarımının üretilmesi
ve telif haklarının satın alınması ile ödüllendirilecek. Dünya çapındaki
gençler bu üç yarışmadan birine katılıp başarılı oldukları takdirde
İstanbul'a gelecek 9 gencin arasına katılacaklar.
Bu sırada Türk gençlerinden beklenen de her gün kendilerine yeni bir
başlık atmaları! Gençliğin mecrası haline gelen facebook'ta durumlarını
The CUP'ı refere edecek şekilde yeniden ve yeniden tasarlayan gençlerin
yaratıcılıkları bu yarışma üzerinden ölçeklenecek ve 50 Türk genci The
CUP adı altındaki kıtalararası yaratıcılık geçidini izleme şansına sahip
olacak.
http://www.marketingturkiye.com/yeni/default.aspx
http://www.marketingturkiye.com/yeni/default.aspx
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder