11 Aralık 2011 Pazar

Young Cup'a "Türk dokunuşu" damga vuracak

İstanbul Intercontinental Advertising CUP (IICAC) ve Istanbul Creativity Summit Marketing Türkiye tarafından desteklenen Marketing&Management Institute organizasyonu olup The CUP dört kıtada yapılan reklam yarışmalarında ödül kazanan işlerin "birincilerin birincisini" seçmek üzere İstanbul'da düzenleniyor. Kazananlar,  The CUP kapsamında düzenlenen Istanbul Creativity Summit konferanslarının ikinci gününün akşamı bir seremoniyle açıklanıyor. Kıtalararası tek reklam yarışması olan The CUP için İstanbul'a gelen dört kıtanın en iyi işlerinin çok sayıda reklam yaratıcı tarafından izlenebilmesi için saat 18.00-24.00 arası Ritz Carlton'daki konferans salonundaki ekranda dönecek.

Küresel ölçekte reklamcılığın şampiyonlar ligi olan The CUP, geçen yıl olduğu gibi bu sene de gençlere, reklamcılığın yıldızlarına dokunma fırsatı sunuyor. Dünyanın her noktasından katılımcı olabilecek gençlerin yaratıcılıklarını sınamak için 3 farklı yarışma tasarlandı. Bu yarışmalardan biri; dünya üzerinde bulunan tüm yaratıcıları sanal ortamda buluşturacak "CreativeSociety"nin logosu olarak kullanılacak tasarımı arıyor. "The Stolen Logo" adlı bu yarışmanın kendine özgü bir kurgusu bulunuyor. İkinci yarışma; gençlerin, konusu İstanbul'da geçen sanat eserlerine (film, roman, şarkı ya da şiir) yönelik bir poster tasarlayarak bu yarışa katılabildikleri bir eleme. Yarışma seçeneklerinden üçüncüsü ise sanatın insan tenine ve dolayısıyla ruhuna dokunan bir formatta oluşturuldu "Turkish Touch on your skin": ten üzerinde taşınan mücevherat, dövme, piercing gibi sanatsal üretimlere dair tasarım yarışmasının birincisi, tasarımının üretilmesi ve telif haklarının satın alınması ile ödüllendirilecek. Dünya çapındaki gençler bu üç yarışmadan birine katılıp başarılı oldukları takdirde İstanbul'a gelecek 9 gencin arasına katılacaklar.

Bu sırada Türk gençlerinden beklenen de her gün kendilerine yeni bir başlık atmaları! Gençliğin mecrası haline gelen facebook'ta durumlarını The CUP'ı refere edecek şekilde yeniden ve yeniden tasarlayan gençlerin yaratıcılıkları bu yarışma üzerinden ölçeklenecek ve 50 Türk genci The CUP adı altındaki kıtalararası yaratıcılık geçidini izleme şansına sahip olacak.

http://www.marketingturkiye.com/yeni/default.aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder